Morgon stund har guld i mun!

Godmorgon! Ska strax åka mot jobbet men först tänkte jag slänga in ett liten uppdate :)

I kväll är det valborgsmässa afton,för mig blir det ingen kasa :( Hade såklart varit trevligt att umgås med familjen men man måste också jobba och det ska bli roligt det med. Jag & barnen fick en riktig mysdag i går i stället då vi bästämde oss för att ta bussen in till stan (otroligt bekvämt utan bil ibland) Slipper tänka på parkering osv. Strosade runt och shoppade lite. Kläder till mig en hålstickad (heter det så?) tröja till mig & ett par capribyxor,bägge från Vila. Liam var ute efter en keps så en sådan blev det som han fick välja själv,börjar bli kräsen lillgubben nu! Ingen från H&M dög så det fick bli en i från Inter sport,300 för en keps,skandal :O Och inte lär det bli billigare ju äldre han blir heller,haha! Men snygg & cool blev han i sin nya keps,SÖTUNGE! Solbrillor hittade vi båda också där inne.Alina fick också en ny keps men en billigare variant i från Kappahl ville hon ha :) Lite små plock inne på Fasett som Yankee candle,är på jakt efter en speciell doft som jag köpte för ett tag sen minns inte vad den heter,luktar vanlij fast det är ändå inte den dära fulla vaniljslukten och tror inte den heter vanilj,det är inte ljuset men glassstrutar på (eller vad det är) Någon som vet??? Hittar den inte :(Ombonat fick sig också ett besök & därifrån fick en burk till mamma & pruttlera till Liam följa med ut. Avslutade med mat på Jambo och en mjuglass nere på möljen,kanon! Dock ville Alina med ha mjukglass,kände mej taskig som inte lät henne smaka först men så tänkte jag:Lite kan väll inte skada,öhm,jo då! Det resulterade i dålig mage! Men nu vet vi ju till 100% att det är Laktosintolerans eftersom hon blev bra i magen när hon äter laktosfria produkter & dålig igen då hon äter laktos.


Ser ut att bli en fin dag idag :) Soligt! Ska hem en sväng på min rast idag eftersom jag jobbar delad så har jag någon timmes rast,skönt att kunna åka hem en stund och träffa mina gotroll en stund :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0