Nu är det nära

Jag sitter här & är jätte nervös!!! Jag känner mej aldrig fin hur än jag försöker,svårt att få till någon som inte är fin till att bli strålnde vacker & ska visa upp sin kropp & känna sig stålt över vad man åstakommit.
Mitt hår sprötar åt alla håll & kanter & är längre på ena sidan än den andra. Ska man kanske ha uppsatt? Hoppas det blir lite olika varianter :)

Svårt att bli bra på kort jag & inte är det varje dag det kommer hem en fotograf till en & ska fota heller så men jag tänker att det får bli som det blir! Kan jag bjuda på att halva Sverige om inte mer kommer att få se mina grymt hemska bilder på då jag vägde över 70 kilo (har vägt 81) Så tröstar jag mig med att dessa kan väll inte bli värre bilder än dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0