Ingen telefon i sikte

Ja,herregud vilken oseriös säljare alltså! Jag som litade på henne eftersom hon bara hade positift. Jag vet fortfarande inte om hon blåst mig eller inte,hon svarar nämligen ibland om att hon ska kolla upp vart paketet befinner sig men sen får jag alldrig något svar om vart. Nu har jag hotat med polisanmälan och jag har pratat med Traderas suport och de har ett väldigt bra samarbete med polisen. Jag vet att det kanske inte är polisens prio 1 precis det dära med Tradera aktioner,man får ju skylla sig själv också om man sätter sin tillit på okända personer. Men jag har ALLDRIG förut blivit lurad heller så. De är iaf bra att göra en anmälan,ju fler anmälningar hon har destå bättre är det ju.

Vi får se helt enkelt,jag har faktiskt sett en budbil på våran gata som precis svängde ut när jag kom hem och sen stannade han & tog upp sin telefon såg jag,men min funkar ju inte så bra så den var avstängd (går inte ladda i bland) Så det kan vara den som kom,den kommer ju hem till dörren! Men jag tycker för det att hon kan svara på mina mail och sms.

Nog om telefoner nu!

Nu har jag äntligen fått fingrarna ur och ringt till Bemmaningen och sagt att jag är tillgänglig för jobb på helger och även sagt till om sommarvik,känns bra! Även om jag inte direkt brinner för att jobba med äldremänniskor så är det ändå bra att få mera inkomst. Förstå mig rätt,det är roligt att jobba på ålderdomshem,många som inte tror det men det är helt ok men jag brinner mer för att jobba på Sjukhus/Hälsocentral där får jag ju ut så mkt mera av det jag lär mig att göra på Usk-utbildningen som att ta blodprov,sätta kateter,sårvård mm. På ett ålderdomshem är det Sjuksköterskorna som gör allt sånt,det enda man göra där är att ge mediciner,insulin och sånt dära,blir så begränsat på något sätt. Sen är det mest barn jag vill jobba med,bb,neonatal kanske. Men också mkt annat runt sjukvård som lockar,vi får se helt enkelt! Jag tar ett steg i taget och det känns bra. Först Usk sen kanske Ssk,jag har tiden på mej,hoppas jag ;) Man får hela tiden jobba sig uppåt och känna efter vad det är man vill göra.

Funderar på en promenad nu snart,bara Alina bråkstake vaknar. Hon sover igen! Viljestark dam det dära som börjat matvägrat bara för att hon KAN,haha! Varje gång man ska ge henne en ny sked med mat så skakar hon på huvude (neeej) menar hon med det som ni säkert fattar ;P Helst ska hon äta i från min tallrik fasst det kan ligga samma på hennes hehe.



Sötfisan! Visst är klänningen fin? Den fick hon av sin Farmor i julklapp,den kommer i från Me and i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0