Öm i kroppen

Haha,att vara utan tv är rätt så bra faktiskt,blir mkt Wii spelande då på kvällarna. Jag & Fredrik står där som två idioter & flänger runt med dosorna och gör diverse rörelser,grannarna måste ju tro vi är knäppa!
I går körde jag cykling & det var jobbigt för armarna,jätte öm i hela kroppen idag,
Undrade varför det var så kämpigt att ta sig ur bilen idag,tills jag kom på,aha Wii spelet.


Bvc idag,Alina fortsätter att krångla med vikten :( Ett mysterium både för mig & för Bvc sköterskan! Hon är inte smal,hon äter mkt+ 3 gg på natten,hon mår bra. Sååå,vi låter det vara! Jag börjar tro det är fel på vågen där borta för på mammas våg väger hon mkt mera. Nu kunde vi lägga i smör och grädde i maten om vi ville och ge henne mjölk,den fetaste fasst hon brukar drick det i bland redan.
Hon äter verkligen mkt,mer än vad Liam gjorde ändå krånglade inte hans vikt. Men sköterskan sa också att det kan bero på att hon kryper mkt och att hon är lång för sin ålder,de mäter ju längden och ser hur vikten är därigenom eller hur man ska säga. Jaja,ett mysterium helt enkelt för hon är verkligen inte smal,hon har riktiga go lår & mage :)
Det kan också bero på att hon bajsar mkt,nästan efter varje gång hon äter något men det är inte löst så det var heller ingen fara.

Alina blir 10 månader idag! Stor tjej,snart 1 år,herregud vad fort det går!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0