3 kilo -

Ställde mej på vågen & fick en chock,3 kilo -. Hade inte fått en Chock om jag inte visste att hela helgen har jag svullat & fuskat & varit lågt i från räkna Points som möjligt annars hade jag inte blivit minsta förvånad för man går nästan alltid ned 3kilo första veckan!  Gick ned 4 kilo första veckan när jag för första gången körde vv så ;)
NICE får man väll säga & detta sporrade mej till att köra lite panka efter vi kommit hem från en prommis. Stannade på Lunch på kiosken också,iaf för Liam & Alina jag nöjde mej med en Cola Light,löv it. Kan inte dricka vanlig Cola det är allderless för sött,inte för att Light är så hälsosamt men det är iaf inga Kalorier i det :P
Tror det inte är någon fara att dricka det i normala mängder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0