I morgon

Vad roligt det blev att blogga föresten,tar igen allt jag missat nu ;)

I morgon är det Bvc-vägning & mätning & besiktning för Alina,hoppas hon går igenom :P Var ett tag sen hon var på läkaresök nu faktiskt så det känns skönt med en liten chek.
Varje gång vi varit på Bvc har jag tagit upp över Alinas klösande. Hon klöser & river sig på magen & ryggen,har hon gjort sen hon föddes. De på Bvc tror hon hade klåda men jag håller inte riktigt med för hon klöser på ALLT och hon visar ingen tendens till att det kliar om vi tex har boddy på så hon inte kommer åt att klösa utan det är nog en fix ide hon har för sig. Nu har jag kört utan boddy ett tag & det syns kan jag säga men jag kan ju inte klä henne i boddy för all evighet heller. Kanske man ska prova ändå med någon salva för klåda? Men som sagt det verkar bara vara en fix ide hon har eftersom hon kraffsar även på oss. Men det ser ju inte fint ut med alla rivsår!

Mini-kul är det i morgon också men vi skippar det. Ska jag vara ärlig så orkar inte mamma med det i morgon!
Jag är helt slut i kroppen & jag känner att i morgon ska vi ha en så lugn morgon som det bara kan bli,inget stress att vi måste i väg någonstans.
Det har varit en jobbig dag idag precis som de flesta andra dagar men idag slog det nog rekordet,heller hur Johanna? :P Liam tar verkligen musten ur mig med sina påhitt,han slåss,kastar leksaker,stolar,vatten,skriker,grinar och ja,listan kan göras lång. Kom hit & se vettja ;P Nee men jobbigt är det och man blir helt slut! Särskillt när kroppen redan är i så dåligt skick som det kan bli med nacken/ryggen och huvudet och inte blev det bättre av att jag lyfta barnvagnen i går som jag skickade med Bussgods. Jag förstår inte varför jag har värk i kroppen hela tiden. Mitt vänstra lår ilrar som tusan & har gjort i flera månader nu,vill inte försvinna. Känner att något är fel men vad? Är väll efter förlossningen antar jag med det som hände då,allt kommer väll säkerligen i från nacken vilket man kanske får hoppas på att det gör också så det inte är något farligt! Nacken kan ge väldiga problem har jag hört eftersom det ger spänningar överallt och jag har ju det i huvudet precis som tryck och ont i ryggen,benet osv så kanske handlar om nerver? Fredrik brukar känna på min rygg i bland & det är inte små knutor han känner,AJ!

Ne,nu har jag klagat tillräckligt. Slut för idag tack för idag :) Min äventyrliga gosse bakar semlor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0