Just ja

Måste bara skriva att idag har vi avklarat den 1a rammlat ned i från sängen gången för Alina! Tog det lugnare än då det var 1a gången för Liam faktiskt. Ramlar inte alla barn ned för sängen minst 1 gång? Verkar som det iaf och rädd blir man som mamma. Men jag vet nu att det brukar inte vara så farligt och det brukar alltid gå bra. Men såklart ska man hålla koll så de inte blir hängig =hjärnskaning. Barn är ju så tåliga och det vore värre om hon varit mindre ändå. Tror den dära skallningen när hon var nyfödd som hon fick i från brorsan var värre faktiskt & den klarade hon bra. Det är därför jag ALLDRIG sover med barn i sängen förens dom kan kättra ned själva! Men denna morgon hämtade jag Alina vid 6 tiden och på något dumt vis somnade jag ju & vaknade av en duns & grin och där låg hon på rygg på golvet,lillhjärtat mitt! Men sen skrattade hon då hon fick komma upp igen. Så nu har även Alina gjort det, sin 1a rammla ned i från sängen upplevelse. Efter det somnade vi om bägge två jag höll om henne hårt så jag skulle vakna om hon vaknade <3 Myspys att samsova en stund,det har vi nog alldrig gjort med Alina.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Uffa då.. Ja, alla barn lyckas nog trilla ner från sängen minst 1 gång som liten... Minns första gången Viggo ramlade ner, blev så himla rädd då... Sen de andra gångerna blev det typ "ojsan, hur gick det nu då? sånt som händer" :) För dom blir ju oftast glada fort igen... Då vet man ju att det itne är någon fara :) men klart man ryser till när man ser sina barn ramla och slå sig, det kommer man nog alltid att göra :) man vill ju inte att det händer dom något <3

2011-04-01 @ 10:00:59
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Ne,precis man blir ju så van eftersom dom rammlar helaa tiden

2011-04-01 @ 10:42:45
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0