Rea på Jackor på Lindex



Köpte den här åt Liam,ville igentligen ha svart med turkosa inslag,det hade passat perfekt till hans mössa men fanns inte hans storlek kvar :(

Funderar om denna räcker i vår? I såfall kan jag sälja Didriksson jackan,någon som är intresserad? Eller det kan ju vara bra att ha två då man måste tvätta ena osv. Detta är ju en softschell jacka,den andra en skaljacka,hum.

Haha,Liam älskar Walle Ni vet den dära robboten? Han satt i mitt knä & kikade på Tradera också såg han en Walle tröja där,en helt ny så vi la bud på den men nu är den uppe i 110 kr sen tänker jag inte lägga mer,får se om jag vinner den. Ingen speciell tröjja igentligen men tydligen väldigt poppis :) Hoppas jag vinner den nu så han får den!

Vann två stycken bas tröjjor till Alina också från Pop en röd&vit randig & en helrosa,bra dagisplagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0