Spänningar


Ush,jag hatar sånna här dagar då jag knappt orkar hålla upp huvudet,det ilrar i hela nacken & huvudet & det känns som den är så jäkla trött el vad säger man? Jobbigt är det iaf. Har varit en jobbig idag idag pga det! Fasst nu lättade det lite när lönebeskedet kom,alltid lika roligt att bli possitift överaskad ;) Bra att jobba helger då man får ob. Vet inte riktigt hur mkt jag kan jobba i sommar eftersom jag kommer få Csn så får man inte överstiga en viss summa om året för då blir man återbetalnings skyldig,det skulle inte vara så roligt.

Fortfarande på jakt efter ett par vårskor eller två,tror jag ska kika i stan på Lördag efter klädbytardagen. Kan inte bestämma mig för viken färg,det finns så mkt fina färger på Converse om det nu blir sånna. Tycker på ett sätt att det känns lite onödigt att köpa tygskor för 600spänn! Då ska man kanske köpa skinn men då får man nog betala närmare 1000kr. Så om det blir Converse så blir det nog skinn så kan man köpa Converse kopiorna som finns ÖVERALLT,funkar väll lika bra det! Tygskor som tygskor.

Ne,jag funderar på en promenad men nja,jag vet inte om jag pallar för nacken.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vann en "vv" bok på Tradera idag så jag kör igång när jag får hem den! = )

2011-03-24 @ 19:21:14
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: sofie

Linn: Men vad bra & vad roligt :D Kan vi köra tesammans :) Har du ingen msn?

2011-03-25 @ 09:19:12
URL: http://snoj.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, det vore jätteroligt!! = )

Jag har msn men jag använder aldrig den! Facebook? = )

2011-03-25 @ 19:35:31
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0