Staden

Blev en tur i staden idag,skönt att komma ut. Liam var ganska lugn idag förutom på första affären vi var på-Albert & Herbet. Där hittade jag två par tygsniker röda höga modellen & vita låga. Barnen fick välja varsin leksak,Liam tog en traktor som han redan har 3 st likadana utav och Alina ville ha en nappflaska till dockorna som gjorde olika läten i från sig (bebisgråt) Regnvantar till Alina hittade jag också.Blev lite annat välbehövligt därifrån också. Vi åkte vidare in till stan och gick där & kikade,blev lite välbehövligt på H&M också. Var in & prova gympadojs till Alina men hon ville inte alls prova så vi strunta i det och gick & åt i stället sen drog vi vidare till buset :) Bus x3000! Alina blev helt slut så hon slocknade på 3 sek i bilen hem. Liam höll sig vaken och lekte med traktorn sin.

Dom hade utförsäljning på ytterkläder till barn på buspalatset,hittade en skit snygg jacka som jag tänkte köpa till Liam men så fanns det såklart inte hans storlek :( Jag som var ute efter en ny vårjacka till honom,typsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0