Ush

Våran dator gick sönder i går,men nu verkar den funka efter att vi fick installera om allt & köra på mobila bredbandet i stället :( Alla sparade lösenord,adresser är borta. Jobigt att måste leta upp allt igen! Men nu är det mesta fixat iaf :)

Idag ska jag försöka ta tag med grupparbetet,har ju fc man kan jobba i hop på men det är inte det lättaste eftersom jag inte kommer i håg namnet på någon i klassen,pinsamt! Men så är det att vara ny och det blir väll bättre med tiden hoppas jag :) Fick iaf jätte bra på inlämningsuppgifterna så det är jag jätte glad över! Jag som alltid HATAT skolan,nu är det så rooooligt & intressent. Och ännu roligare då man kan slappna av på lektionerna & hemmastudierna. Alina älskar dagis kan jag säga! Och det är så skönt att de bara går korta dagar,har bara lektioner Mån och Torsad 9-12 resten hemma studeier och det har jag lagt upp från 9-2 så det blir kortdagar för dom,just nu iaf. Men snart börjar praktiken och då blir det tyvär längre dagar och mycket pyssel för att få i hop det. Som de dagar jag börjar 15 och slutar 00,ska de då vara på dagis 1 timme tills Fredriks slutar 16,känns onödigt. Svårt att fixa abarnvakt också när alla jobbar. Men det får bli som det blir,måste de var där den dära timmen så måste de ju :) Och de tycker det bar är roligt att åka dit & leka. Alina har inte ens tid att säga hej då :( Haha,man känner sig inte nå behövd precis. Hon tar fröken i handen och knallar i väg. Lillfisan! Så skönt att det fungerar så himmla bra,lättaste inskolningstjejen ever ;)

Nä,ska väll försöka luska fram lite vad de i klassen heter och de ja ska göra grupparbetet med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0