57,8 kilo :D

Nu äntligen börjar det hända grejjer :) Synd bara att det är en gång kvar på spinningen bara det är ju det som gör att jag går ner :/ Måste köpa kort där men har inte ekonomi till det nu! Men är glad nu iaf shit det är ju typ bara 2 kilo kvar nu till mitt slutliga mål fattar inte liksom minns när jag var ute och gick med mamma samma dag jag började med viktväktarna jag sa att jag ville gå ner till 55 kilo men att jag först skulle gå ner till 70 hon sa det klarar du alldrig 55 kilo är för lite att väga haha men nu är jag snart där så nu säger hon inget :P Men asså andra som väger 55 kilo dom ser ju jätte smala ut ju har alltid drömt om att väga 55 men ALLDRIG trode jag jag skulle klara att gå ner till den vikten det har ju alltid varit så lite i mina ögon men nu tycker jag inte att det är för lite vill gå ner mera nu ju eller inte på benen där är jag nöjd men det är magen och armarna! Magen är ju för att jag fött barn så det är ju väldigt svårt att få bort för det är ju liksom lösskinn efter gravidmagen så blir det ju det gäller att träna den annars är det nog omöjligt! Gick ju så bra förut att köra situps men det blev för mkt när jag skulle köra med hantlarna också! Så nu när jag gåt ner till prick 55 ska jag köra i gång med situps igen varje dag fasst inte ha sån stor press på mig ändå! Men jag ska lyckas att få bort lite mera mage har alltid haft mage jag jämmt är nog lik pappa haha! Men det är ju så det är.. Ne men känner liksom inte att jag gått ner så jävla mkt som jag har gjort 23 kilo fyfan tänk 23 KILO! Det är ju mkt ju! Känner ju ingen skilnad och ser inte så stor skillnad ju :/ Men hoppas andra gör det! På kort syns det väll lite men inte så himmla mkt ändå men det är ju så man ser inte själv man är ju så van att se sej själv varje dag jag bor ju i den hära kroppen liksom :) Men kläder det märker jag som fan på! Allting är för STORT tappar byxor alla byxor och inet har jag råd med en hel ny gaderob inte :( Men roligt då man köper kläder och kan ha dom på en gång man provar så var det absolut inet förut! Jag kan varmt rekomendera viktväktarna till er som inte provat klarar jag det så lovar jag att du klarar det det är så enkel igentligen! För mig har det fått tagit tid eftersom ja valt att fuska ganska ofta på slutet men det har liksom inte gjort så mkt ändå men mitt mål är ju att gå ner till 55 kilo tills vi ska på kryssningen i juli den 14e liksom bara för att ha ett måldatum tror ni jag klarar det? Jaoo!! :)


Idag har vi varit ute hela dagen efter Liam sov middag var vi till Mamma & pappa skule äta någon viktväktar soppa kålsoppa sa hon det var humm som skulle inehålla 0 poäng men när jag hade värmt den var den vit och det var krabba i??? Inte god kan jag säga det var då inet kålsoppa utan krabbor o lök och nått mera i haha men det kan inte varit mkt poäng också åt jag knappt något eftersom det smakade typ nått hon hade stekt i en stekpappa så räknade det som 1,5 poäng haha.. Men iaf så tjatar pappa att jag ska låna pengar avdom och hämmta Alma denna helg humm ja vet inte jag e ska jag låna pengar av honom dåjag måste ju ha mera än vad Alma kostar eftersom jag ska ha matskål och hundbädd på ikea men ja mamma sa hon hade inge pengar att låna ut och pappa har ju inget bankomatkort humm fråga inte varför? haha.. Men bäst att vänta tills den 26e som vi sakt *längtar* Kollar på filmen jag fick där hon filmat henne hon är så fin vill bara ha henne nu en riktig go fis ser hon ut att vara såå vacker!! Hoppas att det går bra med henne bara!Dom är ju inte alltid valp och man vet inte hur dom är när dom är stora men uppfostar jag henne rätt så ska det bli en fin hund även av henne :) Katten kommer nog att flytta men men haha...Ne det ska nog gå bra med han också efter ett tag så blir han nyfiken han är lite jollig för hundar han inte känner som han träfffar ute jagar han och busar med inge problem där inte och ragge är han s¨å kaxig emot så oojoj men om jag skulle ta hem en hund då blir det andra bullar ska ni se hahah han är ju lite lustig den dära katten :P


Inte har dom ringt om sommarjobbet jag sökte heller :( Tycker jag borde få jobba eftersom jag varit där så mkt! Också sa dom när jag ringde att jag var tidigt med att söka så då måste ju jag vara först lr? Har ringt och hört men dom säger dom är inte klar med semeteruppläggen hoppas dom ringer snart då för nu läre dom vara klart med det! Ska bli skönt att jobbba och få ihop pengar men samtidigt är det väll alldrig roligt att jobba en sommar? Då vill man ju vara ledig men så är det! Inte har dom hört av sig om Liams dagiset heller men han står på kö iaf så hoppas dom hör v sig snart man vill ju veta liksom...


Nu ska jag lägga upp före och efter bilder men lova att inte skratta för ser förjävlig ut på båda gör alltid konstiga miner på kort därför vill jag inte vara med på sånt haha men ibland så fastnar man på nått vis ändå :P

Här väger jag ca 70kilo då jag gick på gymnasiet (har vägt mer)

image24
 image25 Här vägde jag 59kilo


syns det skillnad? plus att jag tappat 2 kilo till efter att denna bilden togs :) Lite syns det va hehe

Kommentarer
Postat av: Madde

va stolt över dig själv :)

2008-04-18 @ 08:34:37
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: sofie

haha nu väger jag ju ännu mindre 55,9 kilo

2008-06-05 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0