58,1 kilo :D

Imorse visade vågen 58,1 kilo ahh fan vad bra det är nog för att jag börjat på spinningen :) Nu är det bara 3 kilo kvar till mitt slutliga mål! Får se sen om jag vill gå ner mera det kommer jag nog villa så man har lite att ta av för man kommer nog gå upp mkt under sommaren :/ Med alla grillningar och alla glassar haha.. Idag har vi varit ute och satt fram trädgårdsmöblerna vi har varit ute från morgon till kväll och på kyrkis har vi med varit :) sista gången! Sen blir det efter sommaren :) Ska få en mapp av uppfödaren sen när vi hämmtar Alma där det står allting vaccinationer hur alma är vilken uppfostran man ska ge mm så det är så bra att hon är seriös :) Ne nu ska jag laga mat

Kommentarer
Postat av: Emma pemma :)

Nämen oh! grattis :D peppa peppa.. vill med gå ner 3kg nu så jag får väga 60kg hehe... vill med ta fram utemöblerna :D härligt med sol... ska bli sol hela helgen ryktas det om :D och varmare imöra... gött...

2008-04-16 @ 23:58:50
URL: http://emmavictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0