Mera bilder :)

Idag har jag fått mera bilder på söta Alma :) Och en film fick jag också där hon plaska i vattenskålen :)
Uppfödaren sa att hon har fått pälsen från en labrador hon har strävare päls än dom andra också är hon jätte intresserad av vatten precis som en labrador hehe.. Ahh vad jag längtar nu att få träffa henne! Liam o jag ska på kyrkisavslutningen snart ska bli roligt han lyssna på låtar på youtube nu han älskar att dansa har även börjat snurrra nu när han dansar så ibland faller han omkull haha.. Tror han har lärt sig att snurra av sin kusin Alexander haha.. Lite bilder kommer nu :)


 image18  image19image20

Kommentarer
Postat av: Emmapemma!

aaw, vilken söting :D vad gullig Liam är, måste få hälsa på er snart och leka i hans rum :D hihi

2008-04-16 @ 12:37:12
URL: http://emmavictoriia.blogg.se
Postat av: Madde

värsta söta hund :D

2008-04-16 @ 13:40:21
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0