Så var vi där igen då! Humm

Dessa helger säger jag bara kna man ungå att fuska då? Ne jag tror ej det haha men det var av ett misstag faktiskt jag åt 2 poäng mera i går så jag fick bara äta 16 poäng idag men det glömde jag så hade ätit över det :( Också kom en farbror hit med en hel låda glass som tack för att jag hittade hans telefon :) Så dom såg så goda ut så jag tog en och tänkte ahh det får väll bli en fuskar helg då! Emma ska ju börja räkna points på måndag hon också så kanske roligare att köra i gång då också när någon mera ska göra det hehe.. Och 2 kilo hinne rjag nog få ner till juni ändå! Rör ju på mej mera också nu så jag tror jag inte går upp men men.. Ne men hittade hans telefon i ett dike när jag var ute o gick frågade några som bode brevid om det var deras eftersom det var en trådlös och den var på men det var den inte tänkte ahh ska jag låta den ligga kvar men jag tog hem den :) Så kom han o frågade i går om jag hittat en telefon o i dag fick jag glass :) Har hjälp många nu haha en som bröt lårbenet då fick jag blommor också nu fick jag glass haha snäll jag va? Haha nu kommer fredrik hem bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0