Bankdosa

Jaha var ju till Hudik idag & skulle fixa bankdosan & det gick väll bra men inte fan kan jag med den dära saken inte antar att ja inte lyssnade på vad hon sa för Liam ville inte sitta kvar i vagnen men men Fredrik får komma hem & hjälpa mej sen :)

Iaf så skulle jag ju inte handla nått annat än tushpennor (stavning) & färgat papper till Liams dagispärm men det vart betydligt mera! Men bara till Liam såklart jag köper bara till honom jämt alldrig till mej själv haha. Han fick som pennorna & papper sen fick han klister märken & ritblock, Tröja från Lindex, Ruchkana, Mugg me nå grejjs i, ja sen var det nå mera små grejjer :) Han är så rolig Liam han tar ju efter typ allting nu så ni vet när man möter nån i bilen då hejjar man ju liksom med armen så har Liam börjat gjort för varenda männiksa som han ser utanför bilen hahah alla skrattar det ser ju ganska roligt ut :) '

Vill på Måsen nu på Lördag!! Jag behöer komma ut nu!! Tråkigt att sitta hemma själv när Liam sover :( Fredrik är ju alldrig hemma!! Boring!!

Nee nu ska Liam gå & ducha!! Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Nalle

Nu har du handlat upp hela din lön istället för att betala räkningar med Fredrik

2008-08-27 @ 20:03:06
URL: http://nallehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0