Intro

Nyss kommit hem från en into kväll på Hagebo allting var som förut tyckte jag INTE trivsamt ¨på nått sätt, Men jag måste ju vara på flera ställen än bara C-huset annars får jag alldig jobba och kanske det går bättre när jag kommer in i det bättre, Men jag måste säga att idag tog jag jobbet me mej hem så hemskt men kan ju inte skriva det här men ibland önskar man att folk som är så svårt sjuka borde få somna in :( Sen vet jag att en som bor på avdelning jag varit på i sommar förmodligen kommer att dö inatt ilket känns knepigt på nått sätt, För det är ju som man känner dom eftersom man träffat personern i fråga varje dag flera gånger om dagen men men så är det & man får försöka att inte ta med jobbet hem som sakt men iland är det svårt!

Inskolningen på dagis går jätte bra, Vi lämnade Liam själv ca 20 min idag & han hade bara lekt & inte grina en enda gång, Han ÄLSKAR dagis nu han blir sååå glad när vi säger att idag ska du på dagis hehe.. Han har bakat med trolldeg idag & även smakat på den men det var ingen höjdare eftersom det är bara mjöl & salt haha men men där lärde han sej något iaf hehe. Sen har han åkt Ruchkana vilket han älskar :) Han börjar att leka med dom andra arnen nu också så det är roligt att se liksom :) På Måndag ska han prova att sova där efter Lunchen, Får se hur det går.

Gud vilken åska det var idag kan säga att den ställt till med problem för mej & mamma & många andra idag därför att när vi skulle åka till jobbet idag så hade åskan slagit ut bommarna över tågrälset så vi fick stå i över 1 timme pluss att när vi skulle ringa & säga att vi vart försenade så hade åskan slagit ut alla telefoner på jobbet så vi hamna hos nån växel som inte fattade någonting haha. Och ingen hade några privatanummer till dom som jobbade så jag ringde till Anna & frågade om hon jobbade men det gjorde hon inte men då sa hon att Johanna jobbade & fick numret till henne så jag sa till henne om hon kunde gå till Hagebo & medela att jag blev sen haha jävla röra fyfan!! Vi kom fram tillslut iaf men då hade det blivit översvämning i källaren så hela golvet var en stor jävla damm haha men men det gick att trusa där också & byta om för att sen komma 1 timme försent & börja jobba haha men men det gick ju det också :)

Nee nu ska jag avrunda måste börja tänka på refrängen ska upp tidigt på dagis i morgon sen ska jag jobba igen så byebye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0