Kläder

Idag var jag på eriks-hjälpen & kollade om dom hade några bra begagnade plagg till Liam tills han börjar dagis för dagiskläder ska ju vara kläder man inte är så rädd om eftersom dom oftast målar & ritar & slaskar på kläderna, Hittade iaf 5 par tröjor & 3 par halksockar :) Allting gick på 97kr vilket jag tycker är jätte billigt för dom ser ju inte använda ut ju dom är precis som nya kläder :) Det fanns iaf mkt fint & jag hittade en jätte fin sport jacka men mamma skulle köpa den på Lördag om den finns kvar då pluss att dom fick hem en massa nytt idag som dom inte packat upp ännu så ska hon dit & kika :) Mamma beställde 2 dressar från Ellos också el var det Halens? Jaja sak samma dressar är ju skönt att ha på Dagis, Britt ska köpa regnkläder åt honom och sen har mamma lagt bud på adidas & Nike dressaråt Liam så han får mkt kläder nu det är bra det! För igår rensade vi ut allting han inte kan han och det blev en hel kartong haha :P 

Har vi varit ner på Måsen & käkat lunch idag var inte så gott som jag trode det skulle vara men men.. Liam ville inte äta någonting han som vanligt det är bara kakor som går i honom nu för tiden haha men det är ju så med barn :P

Nee nu ska ja dra för nu kommer Johanna snart på besök :)

Kommentarer
Postat av: Madde

åh ja var också dit idag x)



2008-08-07 @ 21:07:12
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Emma

jag skulle vilja kika på Erikshjälpen imorgon... Länge sen vi var dit.

2008-08-08 @ 21:11:26
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0