Ledig

Idag & i morgon är jag ledig för att sen jobba hela långa helgen la in mej som ledig för man måste få vara ledig ibland också man har ett liv utanför jobbet också man måste tex hinna sköta hemmet & umgås med Liam tex :) Igår hade jag tid över för att göra rent maskinen iaf tvättmedelsfacket & bara det tog 2 timmar att skrapa bort med en skruvmejsel haha usha vad ont i fingrarna jag har nu!! Men just nu kör vi den första gången med kläder i så får se hur dom blir tror det är mögel i maskinen vi har ren kört den 5 gånger om inte mera nu & det försvinner alldrig usha det är ganska äckligt om jag säger så men vi får se hur tvätten blir nu om den blir ren :)

Vid halv 5 ska vi ut till stugan & äta mat  surströmiing haha blää fasst det fanns paj & körv också tror jag men eftersom jag har börjat med viktväktarna för 111 gången så ska jag ta med egen mat köttbullar för pärer finns det där som jag kan äta :) Potatis är bra för det får man äta hur många man vill för endast 2 poäng :) Fasst jag tror ändå att man får använda sunt förnuft fr skulle man äta an 10 pärer så tror jag man får svårare att gå ner ivikt men vad vet jag? Haha.. Hoppas bara att det inte regnar mera nu usha inge roligt attt måste sitta inne fast det är rätt så mysigt det med :)

Det bor en sån söt liten sak utanför Hagängsgården en stor igelkott han är så söt ibland på kvällarna springer han in om man inte stängt dörrarna så då måste man bära ut den men ja vågar inte fan den fräser & sticks men igår så följde jag med en ut & rökte så såg vi att den låg alldrerles brevid oss vi trode den hade kolat med den låg & sov & snarkade haha så vi klappade den men den vaknade inte som tur var men sen gick Galina ut för att he den ett päron & då vaknade den & fräste & spottade haha ibland får den filmjölk & efter han ätit det så har han filmjölk i hela ansiktet haha den är såå söt :) Vill ha en sån jag med här utanför!! Hos mamma & pappa har det bott en förra hösten tror jag det var fasst den var ganska liten & den fick inte vara i fred för hunden tror jag..

Jaja ne nu ska jag dra!!

Kommentarer
Postat av: Emma

vad gulligt med en igelkott på jöbbet :D



hoppas det år bra med tvättmaskin!



skönt med lediga dagar :)

2008-08-06 @ 20:07:54
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0