Måsen

Tja! Nu har jag & liam nyss kommit hem från dagis & ätit lite Lunch & nu sover Liam det är så skönt nu att bara sitta här med en kopp kaffe var länge sen jag fick en stund för mej själv nu :) Dessa dagar har man haft saker som måste göra hela tiden haha, Som i Lördags så mkt har ja alldrig hunit med på en dag skrev ju att vi vart på valpträffen sen kom jag hem Fredrik drog till Per-anders & jag tog mej 2 öl sen vid 11 på kvälllen bestämde jag & Johanna oss för att dra ner på Måsen haha så vi var väll där vid halv 12 dom stänger 1 men vi satt då där fram till kl 2 tror jag, Det var roligt där faktiiskt :)

Nu ska jag snart åka & jobba mormor kommer hit en sväng & passar Liam tills Fredrik kommer han måste sluta tidigare idag då eftersom jag ska jobba som sakt så det lr att pussla i hop det lite hehe men snart så får Limpan vara på dagis utan oss & då blir det bättre :) Han tycker ju det är så kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0