Ny dag :)

Ny dag med nya bekymmer haha nej då! Idag har det varit som vanligt här på morgonen & förmiddagen börja med att städa sen diska jag dammsög & torkat golven,tvättat sen var jag & Liam ut med Alma en ganska lång stund i skogen & kastade pinnar sen när vi kom hem var Liam såå trött så han fick lägga sej medans jag gjorde köttbullar med mos han sover fortfarande så jag fick äta själv har blvit så nu några gånger för han orkar inte vara vaken tills lunchen är klar utan han måste lägga sej före den el under tiden den står på spisen..  Nu sitter jag här framför datorn med en kopp kaffe & väntar på att få åka & jobba :)

Har fått mera jobb nu dom ringde idag & det var några turer jag fick välja mellan haha bara att välja om jag ville ha en el alla ville ta alla men denna vecka går det ju inte eftersom vi ska skola in Liam på dagis & då vill även jag vara med på Måndagen måste bägge föräldrarna vara med eftersom det är första dagen då så då la jag mej på ledigt men sen sa jag att jag kunde jobba kvällar iaf & på Fredag ska jag jobba så jävla roligt att det är på c-huset som jag varit på i sommar det är det bästa avdelningen tycker jag som många andra :) Sp jag tar mera än gärna jobb där ifrån hehe..

Ja ne vad fan ska man skriva? Blir inte att det finns nått nytt att skriva om när man skriver varje dag fasst ändå tycker jag det är så roligt att skriva av mej även fasst jag vet att det är tråkiga saker ibland men det är mkt för mej själv som jag skriver för att jag tycker det är roligt att skriva av mej som sakt :)

Nee nu måste jag prova ringa Fredriks jobb igen har ringt & ringt men ingen som svarar vart är alla på Huddig idag? Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0