Halt!

Nu har jag precis lämnat Liam på dagis & Alma hos pappa. Jag ska snart fara iväg & jobba! Får nog åka lite tidigare än vanlig efetrsom det är snor halt ute! Usha..  Skulle väll ha fått i mig någon lunch idag också. Men det hinner jag inte!

Jag behöver verkligen glasögon nu! När vi var på dagis idag så såg jag en kille med en hund. Han stod & titta & Alma skällde som fan i bilen. Han bara stog där & kikade påmig. Sen vinkade han. Trode nästan det var pappa men sen kom jag ju på att hunden hade stå öron & var inte alls likt ragge! Vem kan det vara tänkte jag!? Vågade inte vinka tebax heller! Men sen kom jag på vem det var haha fan vad pinsamt! Då vinkade jag & hejja haha.. Fattar inte varför jag inte ser nått! Väldigt pinsamt. Han msåte ju tro att jag var stroppig el nå. Haha.. Så kom ihåg det om ni ser mej & hejjar & jag inte hejjer tebax så är det INTE för att jag är sur el nå! Utan för att jag inte ser nått. :P Haha.. Ska in någondag till Hudik & kolla synen iaf. Men mammas brillor ser jag skit bra! Måsate ju vara samma synfel skulle jag tro! Det går väll i släkten antar jag..

Började läsa lite igår & jag kan säga att det var många saker jag inte förstod! Men jag fortsätter att läsa bara. Vi får se hur det går helt enkelt! Hoppas uppgifterna inte blir så kluriga! Hatar knepiga ord! Bättre med vanliga ord som dom flesta använder i vardagen! :)

Nee nu måste jag kika om det finns nått att äta! Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0