Härliga snö.

Idag har vi varit lediga både jag & Liam. Vi har varit ute & busat med Alma i snön på baksidan & gjort stora snöbollar. :D Efter detåkte vi spark ner till kiosken & köpte pepparkasdeg. Blev bjuden på Glögg & Pepparkaka där så vi gjorde en annan tant sällskap & fikade lite. :) Efter det åkte vi hem & bakade pepparkakor. :D

I morgon ska jag jobba igen. Ringde nyss & frågade Men börjar sent på dagen så det går kanon. Roligt att jobba!

Det var roligt på julbordet igår. Hehe.. 

Tänkte lägga upp fullt med bilder igen. Men som vanligt så funkar det inte! :/

Kommentarer
Postat av: Bosse H

Ja jag hörde du hade kommit fullast och gått därifrån fullare

2008-12-12 @ 15:17:06
URL: http://www.bosseh.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men Bosse. är det sant? Hoho..Jag drack ju bara Julmust! Vet du av att det är en som har den dära bloggen!

2008-12-13 @ 00:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0