Sura miner.

Ja, Det är just vad det är här hemma just nu! Fredrik är inte det minsta glá idag & det beror på att han måste sköta lite med disken & dammsugningen idag eftersom man vill ju ha lite fint i morogn på självaste julafton. Därför är han skit sur nu! Jag hinner ju inte eftrsom jag snart ska åka & jobba & jobbar till 9 ikväll igen. Men ska försöka dammsuga & diska ini det tystaste så inte Liam vaknar när jag kommer hem. Vill inte att det ska se ut såhära i morgon jiu! Jag vill ha fint & rent när man vaknar på Julaftonen. El det vill jag ju ingentligen varje morgon. Men det är svårt när man är 1 om att sköta hemmer tyvär! :(


Japp nu ska jag ta & göra mej iordning & fara! Vart kvar längre igår & jag som redan lämnat in lönerapporten & den var borta igår när jag skulle ändra den! Hoppas Chefen är där idag. Bye bye...

& God jul på er om jag inte hinner blogga när jag kommer hem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0