Godmorgon..

Ja, Jag kan säga så hära att datorn är fortfarande knasig usha fan vad jobbigt det är att inte kunna sitta här & kika runt när man har en ledig stund :/ Men men..

Ska iväg nu & jobba strax men slutar tidigt så det är ju skönt!

Måste köpa en ny kamera less på den vi har nu som inte funkar som den ska. Fan allting går sönder här hemma nu jag lovar!! Har inte heller fårr min mobil ännu fasst det var hur länge sen som helst jag beställde den *sur* Fan vikken ordning!!

Nee nu ska jag ta & fare snart skriver väll en rad el 2 när jag kommit hem om internet funkar vill säga  ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, allt går sönder här hemma med :O måste köpa ny dammsugare och ny digitalkamera...

2008-07-23 @ 21:42:40
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0