Hemma igen :)

Ja då var den intro dagen avklarad bara 1 kväll i morogn kvar sen ska man jobba på riktigt :) Mkt nytt på Hagänsgården måste jag säga knndes som jag alldrig jobbat där förut men samtidigt så vet jag ju hur man gör med det mesta nu så det gick kanoners :) Bra gamlingar måste jag säga :P

Var ju mindre roligt att komma hem när det ser ut som ett bombnedslag & fullt med hundskit på gräsmattan & Fredrik sitter vid datan & Liam sover :/ När han kommer hem från jobbet är det rent & fint ORÄTVIST tycker jag!! Så det vara bara att plocka ihop & Plocka skit på gräsmattan jag får plocka skit överallt idag haha :P Ne men faktiskt så tycker jag att det ska vara lika att Fredrik kan sköta hemmet då jag jobbar eller? Men han sa dom inte varit hemma att dom varit i garaget men fördet så satt han ju vi datorn när jag kom hem så då kunde han ju plocka upp lite men men karar är ju som dom är dom!! *morr*

Nee nu ska jag gå förbi Liams rumm & hosta lite så han vaknar ;P SAKNAT HONOM SÅ IDAG! Det är ju ovant för mig att inte vara hemma med honom :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det ska vara rättvist, det tycker jag med.

Förstår att dus aknat Liam och att det känns ovant för dig att vara borta från honom :]

När börjar du jobba då? Känns det roligt?

2008-07-08 @ 20:01:34
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: madde

så är det här me..fast ja får torka kattpiss -.-' kattungarna har inte lärt sig än haha



men hoppas det går bra med jobbet :) man kommer juh in i det rätt fort

2008-07-09 @ 18:19:11
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0