Hudik :)

Idag har vi varit i stan & handlat lite nya kläder till Liam :) Också handlade vi lite annat smått & gott var bland annat & synda på Mc donadls :/ Men gött var det iaf :) Limpan matade måsarna med halva sin Hamburgare haha han tyckte det var roligt :) Vi var också på zoo huset & Liam & Fredrik fick mata Charlie pappegojjan där hehe han var snäll. Gubben som jobbar där öppnade buren & gav oss mat så vi skulle ge det till honom men jag vågade inte haha men han var jätte snäll :) Kollade på lite djur där, Sen for vi på Dollar & köpte Sluch eller vad det heter sån dära is grejjs hehe gott det när det är varmt :)

Fy vad pinsamt det var i morse Bemmaningen ringde och jag är ju sjuk så min röst hade försvunnit nästan helt & min telefon är ju sönder så man hör knappt mej men det brukar gå bra om man pratar högt men hon hörde mej inte så hon la på sen ringde hon igen hon sa bara att hon inte hörde mej nästan & jag försökte få fram något så tillslut hörde hon att jag sa att jag inte hade någon röst haha då sa hon bara okej då kan du ju inte jobba ikväll heller? Ja sa nej tyvär men vet inte om hon hörde det för hon sa bara ja hör inte dej något så jag säger hej då haha PINSAMT men nu är rösten tillbax fasst börjar bli hes igen nu har varit bra idag fasst snorig som fan usha!! Så där gick det pengar förlorade men samtidigt vill jag inte jobba när jag är sjuk hade feber i morse också plus att ja inte visste att rösten skulle komma tebax dumt att chansa liksom haha gammlingarna som hör illa ändå :P

Nu ikväll har JohannaTibbe & Neo varit hit & hälsat på oss :) Liam tycker det är så kul när det kommer  folk han ska visa ALLA sina leksaker haha gullungen våran!! Imorgon kankse vi ska följa med dom till Enånger på någon marknad :)

Idag beställde jag en ny mobil ur Ellos tror jag det var en Nokia var så arg för ingen av mina gammla mobiler funkar nu heller & jag kan ju inte vara utan nu när man är så beroende av en när jobbet ringer liksom så jag tog den billigaste jag hittade kanske inte så snygg men vafan 899 plus frakt var ju inte så farligt ändå plus att hade jag köpt en i stan tex då måste jag vänta innan jag får pengar och det får jag inte förens nästa månad denna tog jag ju på räkning & den ska inte betalas förens i Agusti så det var bra iaf hoppas jag får den inom några dagar! :) Var mp3 signaler på den & det var ett stor plus i kanten måste jag säga :)

Kollade på platt tv i dag också pratade lite med en gubbe som jobbade där funderar på att köpa en sån när vi får råd vilket man kanske alldrig får men ändå :P Går ju att spara till en hehe :)

Nu kommer lite kort på Liams nya kläder :)

Shorts med bälte :)

 Pirat tröja :)

Randigt :)

 vanlig vit tröja :)

Han fick även strumpor

 & hans första fillingar som även är blöjanpassad haha

Kommentarer
Postat av: Emma

vad roligt med shopping :D även att du snart har en ny mobil :D hehe!

2008-07-13 @ 14:21:44
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0