Inte borta :(

Fortfarande nå knas med datorn den bara hänger sej :( Iaf när jag har Msn på! Jaja man får iaf sitta ett litet tag innan den hänger sej igen kanske ;)

Borde gå & lägga mej jag men jag kan inte det sov ju till ca 14.00 idag haha det var många år sen man gjorde det inte ens sist Liam sov borta för då vakna man tidigt & ville hämmta han :) Men denna gång tänkte jag ne nu ska jag inte stressa ör han har ju det så roligt ändå ju så jag vaknade första gången vid säkert 9 men då var jag så jävla bakis så ne jag klarde inte att gå upp men sen ringde det på dörren & i mobilen samtidigt så kollade vi på klockan var det 2 haha stängde av mobben & sket i att öppna dörren för jag visste att det var pappa som stog där haha :P Ne men vi hämmta Liam vid 15 tiden idag också åt vi pizza först i Harmånger gött det el nja inte så gött som jag brukar tycka det är vilket är bra för då blir man inte lika sugen på det om man har en dålig pizzaupplevelse haha :P

Ne nu till kort från Lördagen då :) käkar lite :)

babblar

tjöck mage

Syrran&Thess

Johanna skulle upp & jobba idag så hon drack inget igår stakkarn :(

Kommentarer
Postat av: Suss

Jag la ut alla korten på lunar

2008-07-22 @ 15:14:48
URL: http://susanne82.blogg.se/
Postat av: Emma

vilka roliga bilder :D fin du är gumman! <3<3

2008-07-23 @ 21:45:01
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0