Ja säger då det!

Stakkars Alma är förstoppad hon usha hon försöker bajsa men kan inte måste vara jobbigt!! Ändå blir hon beskylld för att ha bajsat inne hos farmor nu när vi var där farmor ringde & var fly förbannad för att min hund hade skitit på hennes golv & att jag måsta komma & ta reda på det fasst hon ringde ju inte te mej så klart för det är hon för feg för utan hon ringde till mamma & mamma blev förbannad för hon visste att farmor ljög men mamma sa jag kommer dit nu & tar reda på det då sakt & gjort & det var inte hundskit utan kattskit så mamma sa åt henne att det dära är minsan kattskit men då vart hon ännu förbannare & sa att det var inte katta utan hundjäveln som skitit det knepiga var ju att det var under en stol också så humm? ja så är det! Sjuka människor! Och nu var tydligen Moud el va fan kärringen heter också sur på mej för att farmor sa att Alma skitit inne där 1 gång förut haha det dom inte vet är att hon är ju rumsren så hon skiter inte inne el pissar!! Så det var ju lite roligt att hon beskyller Alma fasst det var hennes sura kattjävel som gjort det!! Plus Alma som är så förstoppad då haha ja du!! Hon var sit sur när vi var dit också bara för att  hon inte kunde åka på bingo idag haha jävla TÖNTAR!!

Usha hatar när folk inte kan vara folk även om det är släkt så skiter ja i det fullständigt va fan jag skriver usha!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

jobbigt jobbigt :/

2008-07-16 @ 21:58:43
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0