Jobb & Jobb

Ja, Har för tillfället flyttat in på hagängsgården haha ne då men det känns som det jobbar & jobbar & i denna värmen är det inte roligt alls men men.. Idag är det ett nytt ställe jag ska vara på eller det är där jag hade min arbetspraktik för 2 års sen men ändå det är helt nytt typ & jag får alldrig nå intro :( DÅLIGT!!

Igår var Johanna,Tibbe,Neo,Viktor hit & fikade lite, Liam & Neo lekte som vanligt usha han åker ju hem på Söndag morron så därför ska dom bjuda oss på mat på Fredag grilla fisk & grejjer :) Ska bli roligt & mysigt.. Liam var på kalas i går när jag var & jobbade han var hos Martin & Frida som fyllde 5 år igår (Grattis Grattis) :) Det var många barn där men Liam lekte väll mest med Neo även där hehe dom är väll lite blyg men lite lekte han också med dom andra :) Sen kom dom till mamma & papppa där jag var åkte dit efter jobbet för pappa fyllde år även han haha så då vart det tårta & fullt av kafffe bröd där usha kan säga att det är skit med att äta bra nu men det är som det är & vi får se när motivationen kommer tebax :) Orkar inte bry mej så mkt längre!

Igår kväll låg jag & Fredrik & prata om när Liam låg i magen & hur fort förlossningen gick att vi bägge inte han fatta att vi fått barn man fick en schok (stavning) :P Ne men jag sa också att undra när liksom man känner sej redo för ett syskon kommer man nånsin att göra det? Tänk om man inte känner att man vill ha ett till då? Asså vi vill det men det är jag som är lite ja vad ska man säga haha rädd som vanligt för nu vet jag hur en förlossning är & det gör inte hela saken bättre :( Inte lätt av vara förlossningsrädd & Det är ju värre nu som sakt än det var innan jag fick Liam & då var jag extremt rädd & gick på aurora samtal & så, Men liksom min förlossning gick så fort att jag han inte med nå smärtstilande så allting vart bara kaos känndes det som plus att vi låg & tänkte på allting som kan hända när dom ligger i magen för igentligen lever dom farlligt där inne minns att barnmorskan sa att Liam levt jätte farligt därinne eftersom han hade gjort en knut på navelsträngen & hade den dragits åt så hade han inte fått näring el luft :( Så det var sån tur att det gick så bra ämndå som det gjorde & jag tänkte på hur stor han blivit hur han springer runt här & säger traktor & delar ut pussar & kramar & igår sa han även Neo det har vi alldrig hört förut så han lär sej så fort nu våran stor kille :) Han är det bästa som finns!!!! Så klart att han ska få ett syskon i framtiden :) För det vill han nog ha skulle jag tro han är ju så hjälpsam så han skulle säkert hämmta nappen & snuttefilten & hjälpa till en massa hehe gofisen!!!

Ne gud nu babblar jag för mkt igen haha nu ska jag runda av & fara till jobbet!! Imöra är jag äntligen ledig fiifan va skönt!! :) Bye bye..

Kommentarer
Postat av: Emma

jag förstår!! Jag har heller ingen bra motivation (men idag räknar jag points)... Jag går iaf inte upp i vikt! Så det känns ju bra.. tänkte köra igång riktigt igen då jag känner för det. nu räknar jag points bara ibland, då jag känner att det går bra om man säger så.. orkar inte bry mig så mkt precis som du sa :]



vad roligt när Liam får ett syskon :D har ni pratat och disskuterat några namn? hihi, nyfiken jag blir...



vi måste ses snart!!!!



kramis

2008-07-29 @ 19:55:36
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0