Nu då!

Nu tror jag att viruset är borta! Hoppas hoppas! Usha vad jobbigt det varit att inte kunnat kolla runt på internett.

Igår var det ju Grillfest här då sen var vi på Agust & jävlar vad roligt det var dansade i flera timmar haha!! Synd Anna att du inte mådde så bra :( Det får vi ta igen :P Liam sov hos Farmor & Farfar han & det är ju så roligt att han trivs att vara där han tycker det är riktigt skojjigt, Fredrik lämmnade honom där då & han hade inte ens tid att säga hej då men en kram fick pappa iaf innan han åkte haha gullskiten!!

Jaha så har man flera flera dagars jobb framför sej & dom har ringt i helgen fasst jag lagt mej som ledig dom ringde idag också men sa nej! Bra med pengar men jag hade ju planera för fest länge & fixat med allt för det var Lördagnatt dom ville att ja skulle jobba för det var kris också idag men då var jag & hämmtade Liam så det gick ju inte då, Men i morgon så :)

Tänkte att man skulle lägga upp lite kort i från helgen men det tar ju sån tid!! Kanske lite senare ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men du knäppte ju inga. Ska du ta mina?

2008-07-20 @ 21:14:51
URL: http://susanne82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0