Ovant

Ja usha nu börjar alla tidiga mornar jag som HATAR sånna!!! Men men.. Pengar behövs ju så :)

Har blivit sjuk också el jag håller på attt bli förkyld det började i går har skit ont i halsen och acken på nått konstigt vis och huvudet känns tungt, Tog vitpeppar igår men det verkade inte funka :/

Liam kommer nig tycka det blir ovant nu när mamma jobbar i stället för pappa haha han vaknade när jag steg upp för han låg i våran säng måste vara Fredrik som hämmtat honom i natt för jag minns inte att ja hört honom grina aja men iaf så kom han upp och tassade när jag va på toan han var lite vinglig & trött haha stakkarn nu ligger han i sin säng vet inte om han sommnat om ännu får hoppas på det :)

Nee nu skulle en koppkaffe sitta fint men det får bli när man kommer fram ;)

Bye bye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0