Pizza

Jag & Liam var & beställde Pizza iaf fasst orkade inte ens hälften pluss att Liam fick smaka lite också, Så Fredrik får den när han kommer hem ;) Liam fick en klubba av Pizzabagarn & gud vad han vart gla hihi igentligen så är han kanske lite för  liten för att äta klubba just för att dom lossnar så lätt men det gick bra han tog små små tuggor han är så duktig han men det gäller ju så klart att hålla koll.

Måste säga vilken skillnad det vart på bilen asså haha nu går den som en klocka ;P Ne men den är faktiskt riktigt bra själva bilen liksom den drar typ ingen soppa allas vi har ju ingen tankmätare ör den har ju pajjat men vi kollar på tripelmätaren men man kan köra hur långt som helst & när man tankar så slår det ifrån för då är det fulltank på en gång bara man tankar i 100kr också det är sjukt han som vi köpte bilen av sa att det var fulltank i den men vi tanka lite ändå för att vara säker då & så har det fortsatt vi har liksom fyllt på liksom så det alltid är heltank verkar det som haha lite mysko för den verkar gå på luft & det är ju bra men sen hur den ser ut är en annan femma haha ena sidan ser bra ut men sen när man ser den andra fyyyfan asså haha fullt med rost & bara 1 navkapsel haha ne men den får duga en stund till ;)

Nu har jag hittat ett hus som jag vill ha haha men det är inte till salu utan när jag är ute & går så tänker jag alltid det ska vi köra om några år haha det kan ju vara till salu då eftersom vi är ute efter ett ganska gammalt hus att renovera på & det är ju ofta gammlingar som bor i dom husen jag kikar på haha så man kan ju alltid höra med dom om nått om om dom är intreserade av att sälja! Nu är det ett hus som ligger typ brevid här inte alls nått speciellt eller särskilt snyggt men jag tänker liksom hur det skulle se ut efter lite ommålning & en altan haha går & fantiserar jag men jag har ingen aning om hur många rum det är el hur skicket är inomus el utomhus haha men jag vet att det behöver målas om ;P Ne men längtar som en tok tills vi köper hus :) Men man kan ju inte få allting man vill ha eller hur?

Ne nu ska jag kika på en till sak jag vill ha en bli ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

vilket hus menar du ;] hihi blev nyfiken nu hehe

2008-07-27 @ 18:29:16
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: Bosse

Får jag bo med dig då? Snälle sofie?

2008-07-27 @ 22:01:09
Postat av: Bosse

....om du köper kråkslotte alltså.

2008-07-27 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0