Precis

Ja, Vad ska man skriva? Datorn är fortfarande knepig pga viruset men nu verkar det funka någorlunda bra iaf!
Är fortfarande sjuk men värst var det nog i går då jag inte hade någon röst på hela dagen :( Hoppas jag har rösten kvar i morgon också då jag börjar jobba! Nu börjar alltså det riktigt jobbiga jobbar typ varje dag & är ledig typ 1 helg jobbar nu i 4 dagar men blir säkert 5 för dom ringer säkert på Fredagen & frågar om jag kan jobba eftersom jag lagt in mej som ledig nu till helgen så kan jag lika gärna jobba då också asså är ju ledig Fre,Lör,Sön men dom kommer säkert att ringa som sakt men då skrev jag in mej så jag inte kommer upp när det fattas folk på Lördag & Söndag blir ju fest här då tror jag iaf blir bara Jag,Syrran,Thess & Anna tror jag som ska ut var ju meningen att Fredrik skulle med men han har inte råd nu tycker han fasst det har ju inte jag heller så ja tiden får visa hur det blir..

Var igentligen meningen att jag & Fredrik skulle kolla på film nu men Liam ville inte sommna så jag gick dit en stund & försökte få några kramar av honom vikket jag inte fick men jag tog några ändå haha söt trollet! :) Men iaf så kommer man av sej i filmen så jag satt mej här i stället :) Tråkig film också sånn dära man lätt kommer av sej i blää!!

Idag var vi in på Öb & köpte ny dammsugare måsta bara fasst jag inte har råd men när jag såg hur många dammråttor som låg på golvet så måsta jag åka in & köpa en usha! Men nu är det gjort iaf & det blev lite renare på golvet iaf en stund :P

Nu väntar jag bara på att tvättstugan ska bli klar det måste den vara nu eftersom hon som har den nu bara har den till 21 men det vet man ju alldrig!! Usha var dit kl 3 idag & frågade henne om hon blir ela kvällen i tvättstugan då sa hon jag ska bara köra 2 maskiner till sen är jag klar ok tyckte jag & ställde dit våran tvättkorg men inte fan var hon klar där nyss när vi var dit inte!! LESS!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du slipper jobba på fredagen :]all du inte vill.. så roligt med utgång ihelgen!!! :D



Vi börjar få lite pengar nu och det är bara den 14juli fortfarande :/ gaaah! Vi behöver med köpa ny dammsugare, inte städat på hur länge som helst ju.. blir galen!

2008-07-14 @ 07:39:25
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0