Shit

Vad jag är trött nu!! Jag är helt slut!! Fattar inte varför hade ju kort dag i dag så jag slutade 13.15 ändå så håller jag på att sommna hela tiden bara nickar till haha usha jobbigt! :( Liam är gnällig så han är nog tröttt han också & det hjälper ju inte att Fredrik stuckigt & kör Gocart som vanligt!! Usha så jävla dyrt också ju fan 100kr per gång nu för 8 min det är ju sjuk & han åker ju bhela tiden flera gånger i flera dagar typ aja han gör väll som han vill! Tycker bara att det är så orätvist som i går när man kommer hem fick man börja med att både ge Liam & hunden mat & städa & plocka hundskit jobbigt så var det fan inte när jag jobbade! Lagade riktig middag till Liam i går också han får ju bara barnmat nu när Fredrii är hemma med honom så det vart han glad för när han fick sin älsklingsrätt :) Ne fattar inte att karar ska alldrig behöva göra lika mkt som en kvinna tex så har det fan alltid varit att kärringarna ska göra ALLTING!! usha!!!! Ne nu ska jag laga middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0