Sjuk!

Typiskt just idag då!! Fasst jag är väll nästan alldrig sjuk men nu har jag fått magsjuka :( Fyfan säger jag bara och i denna värme hatar väerme därför jag alldrig vill åka utomlands tycker kyla är mkt bättre änn värme!! Har inte sovit nå inatt haft så ont i magen o ränt på toa.. Ville Fredriki skulle stanna hemma idag men han vart så sur men har skickat sms nu att han måste hem för jag klarar inte att ta hand om Liam nu när jag mår sähära! Så han är påväg nu måste man vll ha dåligt samvete för det också me men :/ ne nu måste jag dra

Kommentarer
Postat av: Emma

uscha då :( hoppas du mår bättre nu??

2008-07-05 @ 12:10:41
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0