55,9 kilo :)

Ikväll var vi till mamma & pappa för jag skulle väga mig och vågen visade på 55,9 kilo ;D Det är ju skit bra MEN ja måste nog erkänna att jag kommer fuskka ihelgen tyvär :( För i morogn är det ju nationaldagen och sånnagånger bjuds det ju på tårta lite här och var och eftersom det är en speciell dag så vill jag också ha en dag fri då jag slipper räkna poäng har ju räknat i över 1 år nu snart och jag börjar bli riktigt bra på huvudräkning nu haha :P Ne men sen på Lördag är det dop med smörgåstårta så då vill man ju gärna äta det och det är ju typ 20poäng i en bit så det blir till att inte räkna då också :( På Tisdag fyller Fredrik då ska jag göra gräddtårta och det går ju att räkna på iaf så jag ska nog köra i gång igen på Söndag el Måndag så köra på tills Lördag då det blir kryssning snart dax guuud vad fort det gått!! Ska bli skönt att komma iväg med tjejerna och festa och bara vara ledig från allting en dag haha även om jag kommer sakna Liam o Fredrik nå såå fruktansvärt men man måste tanka lite för att orka med.. Men ikväll kör jag fortfarande vv och tänker inte fuska ikväll iaf hehe..  Men som sakt vi får se hur det går mamma tycker som sakt att jag inte ska gå nera nå mera nu att jag inte passar i att vara smalare men det är ju liksom inte det jag bryr mej om längre el jo visst jag skulle gärna gå ner till 47 haha vilket jag alldrig hade velat när jag vägde 70kilo tex men det är så svårt att sluta nu :( Men jag vill gärna träna så man får bort att lös fett liksom som sitter på armarna benen o magen men men det får bli till hösten då jag o Johanna ska börja träna :)

Nee nu ska jag hitta på nått annat!! Ha en bra helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0