Blodomloppet :)

Ska snart åka in till stan och gå Blodomloppet med Mamma,Syrran,Liam,Sandra & hennes mamma :) Ska bli roligt tycker det var nyss det var ju men det var 1års sen det nu haha Liam var med då också hehe..

Har bränt mig nu på axeln ajajaj vad ont det gör usha har suttit ute hela dagen lång haha varmt i dag också men bättre idag det blåser lite svalare än i går då det blåste varmluft usha haha man fick ju panik i går haha men säger bara det man klarar värme mkt bättre nu när man är smalare jag tycker iaf det fasst kan ju bero på att förut gick jag och gömmde mej i jacka också mitt i sommaren el svarta långärmade tröjor haha vill jag göra nu med men jag kan inte det för det blirr för olidligt nu skiter jag i om folk tycker man är tjöck!!

Är det bara jag som tycker det är svårt att banta på sommaren då man vill äta glass i stora lass? Haha har ätit en lakrispuck i dag och Liam har ätit 2 glassar idag haha och igår åt han en massa glass men det är ju sommar haha :P Kan inte äta nått mera nu för det bli ju picknickorg sen och om jag ska kunna äta nått utav det så måste jag spara poäng så jag kan göra det och kolla hur mkt poäng det innehåller sen när jag kommer hem om det nu finns med på mitt program annars får jag skriva in själv men det verkar ju inte stämma eftersom det står där att en risifrutti var 4,5 poäng sen när jag kollade på själva listan så står det 6 poäng haha så jag har räknat fel på det varje gång jag ätit det och jag som ätit risifrutti så mkt haha men har ju gått ner ändå så fasst kanske hade gått fortare annars? Jaja man lär av sina misstag :P

Måste åka till stan denna vecka det är så mkt ärenden jag måste göra jag ska köpa pressenter till alla som fylller år också ska jag ha nya jeans och bh och masscara och ny ögonskugga, Hårfärg Ja vettegudan alltng jag ska ha haha :P Men det är verkligen grejjer som jag varit utan nu i flera månader kan jag lova så nu ska jag köpa allt det dära som jag inte har byxorna jag har nu tappar jag ju så vad gör man? Haha...

Ne ni nu ska jag hitta på nått annat byebye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0