Fan

Läste i går att dom ska sluta spela in Andra avenyn :( Anledningen är att dom hade för några tittare från vanliga tvn utan alla tittade från nätet och det gjorde att dom ej fick några tittarsiffror tom skulle köra till Febrari sen skulle dom sluta tragiskt den serien som var så bra..

Nu har vi precis ätit frukost lite sen men men.. Har fortfarande inge snuns usha det är hemkt!! Måste handla när Fredrik kommer hem..

I natt så trode jag att det var nå tjuvar utanför vårat fönster för det var några som pratade asså åp våran ute plats lät det i från då vckte jag Fredrik så han fick gå upp och kolla men då var det ambulansen som stog i länagn ovanför oss där mormor bor så det var ambulans gubbbarna som pratade den stog vid mormor men tror det cvar hennes grannar som åkte in vet inte rikktigt ännu....

Jaja nu måste jag göra iordning mej för dagen!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag läste det ;( Hoppas dom får fler tittarsiffror i höst så dom fortsätter spela in! Den serien är ju bäst, tänk om alla kunde fatta det :/



Uscha, läskigt att vakna av att det är några som pratar utanför.

2008-06-25 @ 13:52:24
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0