Händelserik Lördag :)

Igår var ju jag och Fredrik ute och åt vi for först och lämmnade Alma hos mamma & pappa sen for vi till Anders & Britt & lämnade Liam där hos dom och drack lite kaffe, Sen gick vi på Medelhavskällaren och åt och drack gott och ointe nog med det så var allting gratis eftersom vi fått 1000kr av Fredriks pappa :) Tack så mkt!! Hehe sen så skulle vi gå på bio men när vi kom dit var det ingen bio dom skulle precis stänga vi hade kollat på fel program haha men iaf så hjälpte vi nån tjej med sin oppe som inte startade sen visste inte vi vad vi skulle göra så tänkte hyra fil och åka hem men det slutade på bockarna tänkte bara ta 1 öl el 2 innan mamma skulle hämmta oss vid halv 11 men sen ville vi stanna längre så vi frågade Fredriks mamma o hon ville skjussa hem oss senare och det kunde hon men inte så sent så vi inte ville ta nattbussen men sen vart klockan halv 1 så då ringde vi till henne och sa vi skulle åka nattbussen haha var inte så mkt folk där men Fredrik träffa nå kompisar så vi satt med dom jag ensam tjej haha Fredrik blev skit full och jag vart lite på vishan jag med fasst inte så mkt som jag brukar vara kan jag säga haha sen gick vi på gust en sväng och träffade en gubbe som ja alltid träffar när jga går ut han är så rolig haha bjuder jämmt på vin och grejjer han känner mamma & pappa också så det är via dom jag vet vem han är haha men iaf så ville han ge oss 500kr haha men det tackade jag nej till haha pinsamt och ta emot så mkt pengar ju haha men sen gick vi till bussen som tog oss hem haha eller vi stanna en väng på skutan också.. Bussen kör ju ända utanför våran lägenhet nu eftersom det är vägarbete där den brukar köra så det var skönt att få skjuss ända hem haha sen spydde Fredrik som en gris hela natten haha usha men vi vaknade vid 11 i morse och tog en dusch sen städade jag och nu ligger Fredrik och sover igen haha han är såå klen :P Haha ne men det var en rolig kväll och skönt att  bara få ligga kvar i sängen i morse hehe men nu snart ska vi hämmta Liam :) Och Alma kommer mamma med snart hon hade inte varit så duktig när hon sov hos mamma i natt kan jag säga men men haha :P Guud vad jag saknar min lille fis unge nu kan jag säga!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0