Hemma igen :)

Nu är vi hemma igen efter en låg promenad på Blodomloppet i Hudik hehe Liam tyckte det var roligt han var så duktig hehe vi gick ca 5 kilometer men vi gick ju mera eftersom vi hade bilen en bit bort så det vart kanske sammanlagt 6km men det är ju inget mot för nä man går runt ström som är 9 km detta känns ju inget haha :P Vi fick gröna tröjor i år ganska fin färg faktiskt inte lika tråkigt som dom andra åren picknickkassen var typ densamme mm vad gott allting såg ut men ja tog bara 1 smörgås och sen åt jag elvita chokladen med bär och fullkorn kollade hemma sen och det var bara 2,5 poäng i den så nu har jag poäng kvar så har bryggt kaffe nu och ttänkte fika lite med älsklingen som har avrit hemma och suttit vid datorn som vanligt jag har diskat nu och städat Fredrik är ute på en kvällspromenix med Alma och Liam ligger i sängen och sommnar nog snart han hade ju fått godispåse av grannarna haha som banligt han får alltid godis av dom :) Synd att dom flyttar snart!! Nee men jag tycker det är väldigt roligt att gå blodomloppet hur mkt folk som helst kan vara jobbigt i början innan alla kommit iväg blir så trångt på gatorna sen tycker jag alla går så sakta haha kanske man ska springa nästa år? Har gått 3 år i rad nu och det är samma varje år på slutet träffar man alltid Fredriks mamma haha tänkte faktiskt när vi satt och fikade om jag inte skulle träffa på henne detta år så dök hon upp haha Liam vart gla då :)


Nee nu ska jag göra ordning nån smörgås kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0