Jobbigt!!

Gud vad jobbigt det har varit idag! Det är alltid något man ska göra tex sköta tvätt städ & disk sköta Liam och ut med Alma och inte nog med det åka till farmor & farfar och byta gardiner skjussad om och handla sen ska vi dit i kväll och laga en dammsugare och sätta upp ännu ett par gardiner ahh bara för att dom inte vill ha hemtjänst :( Känns som man inte hinner någoting nu man ska bara ställa upp för andra hela tiden och Liam är skit trött men vill inte sova sen ska ha äta en sen lunch el nu då om han inte kan sova ja tänker inte äta nått orkar inte känns det som värmer en barnmatsburk till Liam vill inte laga mat nu vill bara få vila i en liten stund! Tänk sen när man börjar jobba i sommar el till Hösten för till Sommaren är ju Fredrik hemma med Liam men sen till hösten då ska Liam på dagis sen ska man jobba sen ska man hem och laga mat sen ska man skjussa dom och handla sen ska man lägga Liam det kommer ju alldrig att funka kommer man stressa ihjäl sej ju!! Jaja man får väll göra det då!

Går inte nå bra med bantningen heller och har sånn ångest och mår dålig över det :( Det går bara inte jag fuskar hela tiden igår fuskade ja också :( Idag försöker jag på nytt men jag har redan ätit en glass som säkert inehöll 10 poäng :( ORKAR INTE BANTA! !!! Men hade gått upp till 57 kilo PANIIIIK!!!! Denna måndad måste vara den svåraste måndaen att banta på men alla dessa fester födelsedagar mm usha man grillar och snart är det midsommar o ja vette fan hur man ska göra det får bli som det blir liksom jag ska försöka banta dom dagar det går men jag vill inte banta på midsommar och det är det ju snart!! Jaja orka tänka? Nej!

Liam sommnade iaf skönt att bara sitta här & dricka en iskall cola light och lyssna på åskan hahasnart slocknar väll datorn och allting försvinner...

Jag vill ha fasst jobb så jag kan köpa ett hus vi e tröttta på att bo i lägenhet nu!! Usha  blää


Nee nu vart det ett dystert inlägg så jag skriver inge mera nu bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

uscha vad jobbigt och stressigt du måste ha det som har så många att ta hand om och hjälpa :/ men du är snäll du som bryr dig! :) Men jag har liksom ingen att ta hand om haha... typ katterna men dom klarar sig i stort sett själv ju :p



Jobbigt när man inte har motivationen uppe att banta när man vill :( men jag tycker du varit så duktig nu iaf! du har ju lyckats gått ner så himla mkt! tänk på det istället :) på midsommar ska jag med fuska, då ska jag inte räkna ett enda points.. då ska jag njuta av sommaren :D dagen efter blir ju älsklingen 25, så det blir nog mkt gotta :)

2008-06-18 @ 18:08:41
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0