Maddes tävling :)

Såg att Madde har tävling i sin blogg nu hoppas att man vinner hehe det var en parfym som såg ut att lukta gott hehe den var även ätbar om jag förstog det hela rätt haha :P Gå in och tävla ni med! www.justmadde.blogg.se är henns blogg :)

Imorgon bär det äntligen i väg på Kryssning HÄRLIGT!!! håller på att packa nu men ingen aning vad jag ska ha för kläder så slänger ner lite allt möjligt haha så bestämmer jag sen på båten då man har lite smakråd haha :P

Tvättar för fullt nu skönt när allting är rent hehe har även städat nyss så det är fint nu fasst stinker äckel av min dammsugare tyvär blää haha måste köpa en ny!!

Har varit och grattat farfar idag också som fyllde år  hur många år han fyllde glömde jag dock bort att fråga haha...
Sen var syrran & ungarna hit en sväng sen kom även mamma så vi drack lite kaffe :)

Nu ska jag fortsätta packa :) VAD ROLIGT VI SKA HA DET I MORGON :D Får se om ja hinner blogga innan ja far i morgon mamma ska skjussa mej och Älsklingen & Liam hämmtar mej på Sönsdag :) Kommer sakna dom fasst det bara är 1 dag hehe :) Hoppas det går bra här hemma!!! Bye bye ha en trevlig helg för det ska jag haha för att sen på Söndag vara sliten haha det är man 1 hel vecka efter en kryssning hahah

Kommentarer
Postat av: Emma

stinker av våran dammsugare med.. uscha, måste med köpa en ny... hoppas du får kul på kryssningen nu :D

2008-06-14 @ 16:13:11
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0