Ovant!!!

Var ju till Husik idag och klippte mej men gick in på felsalong haha men inte gjorde det nått inte haha men var meningen att jag skulle gå in på den som låg brevid haha.. Thess passade Liam under tiden iaf så först var det en tjej som klippte mej och hon tog inte slls mkt sen kom det en anna och klippte lite sen kom det en äldre och hon gjorde mkt hon tunnade ur håret så som jag ville ha hehe så det är väldig skillnad nu kan ja lova haha så ovant :P Nu färgar jag håret mrkbrunt ovant att behöva bara 1 förpackning hehe skulle vilja lägga upp en bild men kan inte nu orkar inte haha men det kommer hehe men en sak vart ett stort missförstånd jag sa att jag ville ha lång snelugg men då gjorde hon hellugg och jättekort usha det är så fult så försökte hon fixa till det genom att lägga den snett men eftersom den är så kort så ner det ijnte så snyggt ut men den växer så det blir väll bättre haha sen tog hon kanske mkt på längden för att det var så slitet..

Thess har nyss varit här med Lusse Alma & Lusse är så kära så haha pussas o busas det går väldigt bra med dom heeh tur det!! Imorogn åker dom hem men vi ska träffas en sväng innan :) Tråkigt att dom åker hem :( FÖLJ MED PÅ RESAN NU THESS HAHA!!

Ne nu ska jag kika på tvn

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vart klippte du dig???

2008-06-12 @ 20:42:51
URL: http://susanne82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0