Passa på :)

Tänkte jag skulle passa på att blogga liten mellan varven hehe håller på att städa för fullt dammar & grejjer skulle verkligen behöva damsuga men damsugaren är trasig men ska försöka laga den så jag kan få rent på golven iaf Liam sover just nu men han vaknar nog snart :) Då ska vi gå till mormor en sväng för hon skulle köpa glass av glassbilen och Liam älskar ju glass och glassbilen hehe så hon tänkte han kunde följa med när hon köper glass då fasst Lia har redan ätit en glass idag som han fick av farmor haha men men :P

Morgonen har varit fullt upp den med först ville mormor ha skjuss ner på kiosken och handla sen när vi kom hem ringde precis farmor och ville ha skjuss och handla så det var bara att vända och hämmta henne och åka på kiosken igen!! Sen he och göra lunch sen äta sen har jag snacka me Johanna på msn och ja just nu sitter jag här :) Usha måste rensa i klädsskrubben också kläder fulla golvet fan tycker jag jämmt städar där men ändå så är det kläder fulla golvet TYPISKT mej haha :P

Nee nu ut och göra lite skit jobb som Alma lämmnat efter sig åp baksidan blää haha men men man måste ju det också! Ikväll blir det Stormyra :) Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0