Shoppat :)

Har varit i Hudik hela dagen lång med Johanna,Thess,syrran,Liam,Alex & Seb var skoj kul att umgås lite :) Jag köpe jeans,linne,kjol,bh,hårfärg,massara,ögonskugga och Liam fick en sportflaska som han kan ha dryck i när det är varmt ute :) Fikade på fyren visste ej riktigt vad jag skulle ta så tog en baguett med räkor o ägg i tänkte att det kan man ju kolla sen men det var bara det att det var hur mkt majonäs i som helst :( å jag räknar den som ca 10 poäng usha va mkt kan inte äta nå mera idag nu..

Alma har varit duktig tjej och varit hemma först här och mormor kom och gav henne mat jag hade dörren öppen till baksidan så hon kunde vara ute, Sen kom mamma och hämmtade henne medans hon hälsade på hos mormor så hon var borta när jag kom hem haha men jag fattade :P

Nu är det fullrulle här så läre avsluta

Kommentarer
Postat av: Emma

Uscha, mkt för baguette :/ tråkiiiigt... JAG VILL MED SHOPPA!!!! LYllo dig!!! :D

2008-06-04 @ 00:01:47
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0