Snart helg igen :)

Så var det snart helg igen en helg som man väntat på länge ska komma hehe :P

Idag har Thess varit hit en sväng så Lusse & Alma fick träffas innan dom åkte hem åkte ju vid 2 tiden idag :(
Sen kom Johanna & hennes brors tjejs barn så vi drack kaffe ick en hel kasse med kläder av henne också haha så nu har jag fått av thess & Johanna haha :) Sen skulle ja få av Anna haha mkt fina kläder iaf kunde ha allting förutom 2 halternecklinnen (stavning) haha.. Tack så mkt iaf!! Bra med kläder och det var väldigt fina kläder också!!!

Har ju lovat att lägga ut en bild på frillan men kameran funkar inte :( Måste köpa nytt batteri men det var ganska dyrt :/

Imorogn är det fullt upp ska tvätta alla kläder hur mkt tvätt som helst sen ska vi hitta nån pressent till Farfar som fyller år sen åka dit och uppvakta han sen ska jag kolla igenom alla kläder villka jag ska ha med mej på resan haha kommer ha en full resväska med mej fasst det bara är 24 timmars haha blir alltid så kärringarna har en hel resväska med sej och vanlig väska kararna har en ica kasse med ett par kallingar och rakvatten hahahahah.. Ne men sen ska jag packa också tänkte jag försöka hinna städa också men men får se vad som hinns med :) Kommer ju ändå inte hålla sig städat nu är man åker bort e haha :P Har varit hos mormor och hälsat på nu hämmtade 2 st små flaskor med renat i haha usha men man tager det man haver sen ska jag ta med mej bärs på bussen mmm vad gött :P

Nee nu blir det till att busa med Liam & Alma!! Bye bye...

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh, gumman vad roligt du ska ha på lördag :D gud vad roligt med en massa kläder... jag har verkligen inga kläder att ha nu, skulle behöva en helt ny garderob och har ju inga pengar :( ggr!!! Ne, nu ska jag sova.. vi hörs nå imorn kanske.. om du har tid :)

2008-06-13 @ 00:13:25
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: madde

ja in med bilder :) heheh

2008-06-13 @ 12:43:25
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: madde

hehe lycka till :)



glöm inte att tipsa om den i din blogg ;) haha

2008-06-13 @ 18:51:58
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0