Stan

Idag ska jag till stan ska hjälpa syrran med ungarna medans hon provar kläder :) Får lämmna Alma hos mormor eftersom det är för varmt för henne att sitta i bilen och vänta bättre att hon fåfr vara där då..

Idag ringde dom om mera jobb och så klart man tackar ja plus att det var på min favvo avdelning där jag hade min praktik :) Fasst det har ju kommit nya pansionärer så igentligen hade jga velat gått iaf 1 intro dag men men..  Blir inte mkt ledigt i sommar typ jobbar 4 ledig 1 dag  lite jobbigt för man vill ju hitta på något med Liam någon dag också vi och syrrans fam tänkte ju åka till Furuvik men då ska det stämmma in så alla är lediga och kan ch det blir ju lite svårt då :(

Usha idag får jag bara äta 15 poäng för jag åt över igår blää undra hur det går då får äta mkt frukt helt enkelt :)
nu ska jag dra byebye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0