Trööök

Jag har inget att göra el igentligen har jag massvis att göra som att städa men jag orkar inte det tycker jag gör det hela tiden men det är ingen ide så länge Liam är i farten :P

Knepigt väder det är asså ibland är det fin sen nästa sekund åskar och regnar det sen slutar det och det blir fint igen men nu mullrar det igen och är grått humm jaoo men så kan det vara...

Liam kunde iaf sova hos farmor & farfar på Lördag så det blir nog Gnarp för våran del fasst det är en sak till vart ska Alma vara? Haha mamma o pappa vet jag inte om hon fick sova hos och det blir kankse för mkt för fredriks föräldrar att ha bägge 2? jaoo det visar säg det är ju bara måndag ännu och blir det sit väder så stannar vi hemma :)

Fredrik ska till garaget idag och fixa med Golfen sin tröökigt säger jag men men.. Vad ska vi göra då?? ingen aning ha tråkigt kanske inge roligt att vara ute och leka när det är så blött har redan bytt 5 par byxor på Liam för han har satt sig i vattenpölarna när vi gått ut haha bus ungen där!!

Jag vill vara riiiiiiiiik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0