Affären :)

Nyss kommit hem från Affären med farmor & farfar Liam var också med så klart hehe.. Men han var sur när han inte får äta upp sin glass på en gång han måsta vänta tills han ätit lunch och han sommnade i bilen så nu la jag han i sängen sin så han får fortsätta sova medan jag lagar mat Alma har varit ensam hemma och det har gått kanon som vanligt min duktiga tjej :) 


Farmor ringde nyss och sa att dom inte fått med sig mjölken hem så jag gick ut och kollade i bilen men ingen mjölk där inte så antagligen har farfar glömt den kvar på bandet när han plockade i varorna i kassarna :( Så hon frågade om jag kunde åka ner på kiosken och köpa ny mjölk men jag kan inte det nu när Liam sover & jag lagar mat så det får mamma  göra!

Dricker Loka like Asia nu hallon & Litchi sååå god :)

Ne nu ska jag fortsätta med maten :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu fick jag lust att smaka "Loka like Asia- hallon & Litchi" :D

2008-06-02 @ 10:31:04
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0